Λόγω των περιοριστικών μέτρων ο σύλλογό μας τους  μήνες Απρίλιο και  Μάϊο παρέμεινε κλειστός. Οι πεζοπόροι αλλά και οι φίλοι του φυσιολάτρη σε μικρές παρέες περπάτησαν σε κάποιες κοντινές στην Αθήνα πεζοπορικές διαδρομές γνωρίζοντας καλύτερα τα μονοπάτια εντός της Αττικής.

Η προσέλευση  των πεζοπόρων στο σημείο εκκίνησης και επιστροφής γινόταν  με δικά μας μέσα ( με Ι.Χ. ).

Κατά την διάρκεια της πεζοπορίας τηρούνταν αυστηρά τα προβλεπόμενα από την κυβέρνηση μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό. Μαζί μας είχαμε και πρόχειρο φαγητό για πικνίκ. Τα Σαββατοκύριακα του Μάϊου  περπατήσαμε σε τέσσερεις περιοχές της Αττικής.

Α) Κυριακή 10/5  Αιγάλεω ‘Ορος.

Η συνάντησή μας έγινε στις 08.30 π.μ. στον Άγιο Χριστόφορο Αμφιάλης (Τέρμα λεωφορείων Νεάπολης).

Πραγματοποιήθηκαν 2 κυκλικές διαδρομές των 3 και 5 ωρών (υψ.διαφ. 260μ και 440μ.).

Προφ.Ηλίας-Κούκος-Καταφύγιο Κυνηγών-Σπηλιά Νυμφαίου-Μονή Αγίου Γεωργίου-Κοίμηση Θεοτόκου.

Κατά τη διάρκεια των πεζοποριών έγινε και καθαρισμός των μονοπατιών του Όρους Αιγάλεω.

Β) Κυριακή 17/5 Υμηττός.

Η συνάντησή μας έγινε στις 08.30 στο Πυροφυλάκιο Καισαριανής (κάτω από την γέφυρα).

Πραγματοποιήθηκαν  2 κυκλικές διαδρομές των 3 και 5 ωρών (υψ.διαφ.200μ και 680μ.) :

Βοτανικός κήπος-Μονή Καισαριανής-Πύργος Ανθούσας-Καλοπούλα-Πύργος ΟΤΕ.

Γ) Σάββατο 24/5 Πόρτο Γερμενό.

Η συνάντησή μας έγινε  στις 09.00 στην παραλία του Πόρτο Γερμενού στον Άγιο Νικόλαο.

Πραγματοποιήθηκε  μία  κυκλική διαδρομή  4 ωρών (υψ. διαφ.300μ.) περνώντας από την ακρόπολη των Αιγοσθενών στη συνέχεια ανεβαίνοντας το μονοπάτι μέχρι το εκκλησάκι του Αγίου Σπυρίδωνα  και καταλήξαμε στην παραλία για μπάνιο.

Δ) Κυριακή 31/5 Πάρνηθα.

Η πρώτη εκδρομή μετά την άρση των μέτρων του κορονοϊού  που έγινε με πούλμαν  παίρνοντας τα απαραίτητα μέτρα  και με μειωμένο αριθμό επιβατών.

Το πούλμαν μας ανέβασε μέχρι το τελεφερίκ της Πάρνηθας  και από εδώ ξεκίνησε η πρώτη διαδρομή των 5 ωρών(υψ. διαφ.800μ.). Ανεβήκαμε τη Χούνη και λίγο πριν το καταφύγιο Μπάφι πήγαμε δεξιά προς Κονταλίδι και φτάσαμε στη Μόλα και στο Άγιο Πέτρο. Εδώ αφού κάναμε μια μικρή στάση για ξεκούραση  φύγαμε για Σκίπιζα  περνώντας πρώτα  από το Πυροφυλάκιο  και από εκεί κατεβήκαμε την Κακά Ράχη στα καμένα και φτάσαμε στην Αγία Τριάδα, όπου μας πήρε το πούλμαν. Ο καιρός ήταν λίγο βροχερός και ψηλότερα είχαμε αρκετή ομίχλη σπάνιο φαινόμενο για τέλη Μαΐου.

Οι πεζοπόροι της δεύτερης διαδρομής των 4  ωρών(υψ. διαφ.400μ.)   ανέβηκαν με το πούλμαν στο καταφύγιο του Μπάφι  και από εκεί ξεκίνησαν και αυτοί για Μόλα , Άγιο Πέτρο,  Σκίπιζα και επιστροφή στο Μπάφι , όπου και τους παρέλαβε το πούλμαν.

Το μεσημέρι όλοι μαζί κατεβήκαμε στους Θρακομακεδόνες για φαγητό ή καφεδάκι όσοι ήθελαν  και νωρίς το απόγευμα επιστρέψαμε στη βάση μας κάνοντας έτσι μια όμορφη πεζοπορία  στην κοντινή μας Πάρνηθα.