Με δύο πούλμαν ξεκινήσαμε το πρωί της Κυριακής 16 Φεβρουαρίου και πήραμε την Εθνική Οδό για Λειβαδιά και Αμφίκλεια.

Φτάνοντας ψηλότερα στην Αγόργιανη  οι πεζοπόροι  ξεκίνησαν τη πορεία  τους κατηφορικά μέχρι τον Πολύδροσο.

Ο καιρός βροχερός κατά διαστήματα γι αυτό και όλοι επιστρατεύσαμε τα αδιάβροχα.

Η διαδρομή ξεκινά συνήθως από την Αγία Ελεούσα έξω από το Πολύδροσο (Σουβάλα) όπου βρίσκονται και οι πηγές του Βοιωτικού Κηφισού και ανηφορίζει στην  Πάνω Σουβάλα μέσα από τη ρεματιά για να συναντήσει ψηλότερα κοντά στην Αγόριανη τον όμορφο καταρράκτη που έχει αρκετό νερό όλο το χρόνο), για να βγει.

Στη συνέχεια το μονοπάτι  ανηφορίζει στα  υπέροχα λιβάδια, όπου μπορεί να συναντήσει κανείς και  κοπάδια με  άγρια άλογα.

Η διαδρομή συναντά την ακρόπολη της Λιλαίας, περνάει από  τις πόρτες  και συνεχίζει μέχρι και το σπηλαιοβάραθρο Επτάστομος της Αγόριανης. Το μονοπάτι  διασταυρώνεται αρκετές φορές με άλλα μονοπάτια και συναντά το εθνικό μονοπάτι «22» που σε ανεβάζει  στην Αγόριανη (Επτάλοφος).

Οι λίγοι περιηγητές μας  επισκέφθηκαν  τους καταρράκτες της Αγόριανης,

τις πηγές του   Βοιωτικού Κηφισού στο Πολύδροσο και την οινοποιία Αργυρίου.

Το μεσημέρι όλοι,  περιηγητές και πεζοπόροι, έφτασαν στη πλατεία του Πολύδροσου  όπου τους περίμεναν τα κοκορέτσια και οι σούβλες στις ταβέρνες του χωριού.

Γύρω στις 6 το απόγευμα όπου άρχισε σχεδόν να σκοτεινιάζει πήραμε το δρόμο της επιστροφής  και βρεθήκαμε  πίσω στη Νίκαια, έπειτα από μια όμορφη εκδρομή στον Παρνασσό.