Αγκίστρι Αίγινας , 26 Ιουνίου 2011

Συναντηθήκαμε στο λιμάνι του Πειραιά κατά τις 8 παρά κάτι, και μετά από ένα όμορφο ταξίδι μιάμισης ώρας περίπου με συμβατικό πλοίο, φτάσαμε στο μικρό καταπράσινο νησάκι του Αγκιστριού. Η μέρα προμηνυόταν σχετικά δροσερή για τους πεζοπόρους, αφού φυσούσε αεράκι και ο ήλιος έπαιζε αρκετά παιχνίδια με τα σύννεφα.

Πεζοπορία δυο ωρών στο Πευκοδάσος του Αγκιστριού

Όσοι δεν ήθελαν να πεζοπορήσουν έμειναν στη Σκάλα, για καφέ, βόλτα, μπάνιο και φαγητό. Όσοι θα πεζοπορούσαμε μοιραστήκαμε σε ομάδες και με ένα έμπειρο αρχηγό μαζί κατευθυνθήκαμε άλλοι προς την παραλία Χαλικιάδα, άλλοι προς Απόνησο, με ή χωρίς χρήση του μοναδικού λεωφορείου του νησιού ως ένα σημείο.

Το ιδιωτικό νησάκι στην Αππόνησο

Περάσαμε μέσα από το Μεγαλοχώρι, όπου και το δεύτερο λιμάνι του νησιού, για τα ταχύπλοα, και ανηφορίσαμε για το όμορφο πευκοδάσος, το οποίο διασχίσαμε, περπατώντας σε δασικό χωματόδρομο, για ένα δίωρο περίπου, και καταλήξαμε στην Απόνησο, όπου κάναμε το μπάνιο μας και ήπιαμε κάτι δροσιστικό. Γραφικότατο το μέρος, με το ιδιωτικό νησάκι του, τη θέα προς το πέλαγο και τις βαρκούλες στο λιμανάκι.

Επιστρέψαμε με το λεωφορείο στη Σκάλα, όπου γευματίσαμε όλοι μαζί, σχεδόν, παρέα, φάγαμε και το παγωτάκι μας και, αφού κάναμε μια μικρή βόλτα στα στενάκια του χωριού, για να ψωνίσουμε κάποιο αναμνηστικό, πήραμε πάλι όλοι μαζί το πλοίο για Πειραιά.