JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2014/ekdromi19.1.14

Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Ποδηλατικό Ορειβατικό σύλλογο «Προβομάστορες» πραγματοποιήσαμε μια εκδρομή στο όρος Κνημίδα , που δεσπόζει πάνω από τον Άγιο  Κωνσταντίνο και τα Καμένα Βούρλα. Συναντηθήκαμε με τους προβομάστορες που μας περίμεναν στον  Άγιο Κων/νο και κοντά στα  Καμένα Βούρλα  στρίψαμε αριστερά για το χωριό Καρυές. Η πεζοπορία άρχισε από τη διασταύρωση Καμένων Βούρλων Καρυάς, στη θέση Βρύση Κάλπινη. Εδώ χωριστήκαμε σε δυο ομάδες και ανηφορίσαμε  προς την Κνημίδα.

Η πρώτη μαζί με τον  Μίμη Συκιώτη έκανε μια όμορφη διαδρομή 10 χιλιομέτρων ,που στην πλειοψηφία της ήταν μέσα σε δάσος από βελανιδιές. Ακολούθησε το μονοπάτι έως την κορυφή Καρακόλιθος. Στη συνέχεια πήρε το  μονοπάτι μέσα στο δρυόδασος που κινείται στην κορυφογραμμή έως την κορυφή Τσουρνέκι. Έπειτα ακολούθησε  κατάβαση στη βρύση Γιαννάκη και τερματισμός στον οικισμό Άλογο. Η δεύτερη ομάδα, περίπου 20 άτομα, έκανε μια λίγο πιο δύσκολη διαδρομή, 15 χιλιομέτρων, με τους Κωστή Πετρόπουλο και Εμπεδοκλή Κανατούλα. Ανεβήκαμε στην κορυφή Τσαμαδόραχη και  θαυμάσαμε την υπέροχη θέα από την κορυφή βλέποντας την πεδιάδα του Σπερχειού , το Μαλιακό κόλπο, το όρος Ορθρυς,  τη βόρεια Εύβοια και, αφήνοντας πίσω μας το χιονισμένο  Παρνασσό,  κατηφορίσαμε  προς τα Καμένα Βούρλα. Ακολουθήσαμε ένα πανέμορφο  μονοπάτι μέσα στο δρυόδασος έως την πηγή Κλεφτόβρυση, συνεχίσαμε έως τη βρύση Γιαννάκη και τέλος άρχισε  κατάβαση από πετρόκτιστο μονοπάτι και τερματίσαμε στον οικισμό Άλογο. Οι λιγοστοί τουρίστες μας επισκέφτηκαν τη Μονή Σωτήρος, που βρίσκεται μέσα σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον με μια εξαιρετική θέα και στη συνέχεια ανέβηκαν στην Καρυά, το γραφικό χωριουδάκι που βρίσκεται σε απόσταση 10 χλμ. από τα Καμένα Βούρλα.

Αργά το απόγευμα όλοι μαζί  κατευθυνθήκαμε στα θερμά  Λουτρά Κονιαβιτη κοντά στα Καμένα Βούρλα  και κάναμε μπάνιο.  Το ζεστό νερό των ιαματικών πηγών, με θερμοκρασία 32-33 βαθμούς Κελσίου, ήταν απόλαυση, αφού  μας χαλάρωσε  και μας ξεκούρασε.

Έπειτα όλοι μαζί  πήγαμε στα Καμένα Βούρλα  και, αφού τσιμπήσαμε κάτι πρόχειρο, πήραμε το δρόμο της επιστροφής για τη Νίκαια.