JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi9.6.12

Το Σάββατο 9 Ιουνίου, ξεκινώντας από τη Νίκαια, φτάσαμε στο λιμάνι του Πειραιά με το πούλμαν λίγο πριν τις 8, όπου συναντήσαμε και τους υπόλοιπους φίλους μας. Επιβιβαστήκαμε και σε μια ώρα και δέκα λεπτά βρισκόμαστε κιόλας στην Αίγινα. Παραλάβαμε την Ευαγγελία Ρεκλείτη, τη βασική οδηγό μας για την πεζοπορική διαδρομή που θα ακολουθούσαμε, και, περνώντας μέσα από την πόλη, κατευθυνθήκαμε προς το χωριό Σφεντούρι, από όπου 34 πεζοπόροι πραγματοποιήσαμε τη διαδρομή μέσω των αρχαίων ελαιώνων ως τη δεύτερη παραλία του Μαραθώνα.

Κάναμε μια όμορφη στάση για φαγητό και ξεκούραση, στη διάρκεια της οποίας ο Δημήτρης, ο ένας από τους οδηγούς μας, έπαιξε φλάουτο κι εμείς μαγεμένοι ακούγαμε μες στη σχετική σιωπή που επικρατούσε γύρω. Οι ελιές, κάτω από τις οποίες στο μεταξύ «σταλίζαμε» σαν τα προβατάκια, πανάρχαιες, καθώς συμπεραίναμε από τον «τετράπαχο» κορμό τους. Τέτοιες συναντήσαμε πολλές στο δρόμο μας, κάποιες μάλιστα ήταν αρκετά «τραυματισμένες» και γέρικες. Λένε πως η ηλικία τους φτάνει μέχρι και τα 400 χρόνια!

Σε ένα δίωρο σχεδόν από την ώρα που αρχίσαμε την πορεία μας είχαμε κιόλας φτάσει στην παραλία, όπου αναμένονταν και οι υπόλοιποι, που επισκέφτηκαν το φημισμένο μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου, το ναό της Αφαίας Αθηνάς και το μουσείο του και την πολύβουη παραλία της Αγίας Μαρίνας. Κολυμπήσαμε άλλοι στη «δεύτερη» και άλλοι στην πολύ κοντινή «πρώτη» παραλία του Μαραθώνα και, αφού γευματίσαμε σε κάποια από τις ταβέρνες της, φύγαμε για την πόλη της Αίγινας.

Μείναμε εκεί για δύο περίπου ώρες και στη διάρκειά τους κάναμε μια σύντομη περιδιάβαση στα στενά της, αναζητώντας τα «Καποδιστριακά» κτήρια καθώς και άλλα αξιοθέατα της κάποτε πρώτης πρωτεύουσας του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, αγοράσαμε κάποιες ποσότητες από το πασίγνωστο προϊόν της, το φιστίκι, γευτήκαμε ωραία γλυκίσματα σε κάποια από τα μαζαγάκια της παραλιακής, ήπιαμε το καφεδάκι μας, αγναντεύοντας τα ψαροκάικα μπροστά μας καθώς και τα άλλα πλοία στο πέλαγο  και στις 7:15 αναχωρήσαμε για Πειραιά. Από εκεί με το πούλμαν μας επιστρέψαμε, ικανοποιημένοι από την εκδρομή μας, στα «πάτρια».