JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi8.4.12

Κυριακή, 8 Απριλίου, εκδρομή στο οροπέδιο του Φενεού, στη λίμνη Δόξα πραγματοποίησε ο «Φυσιολάτρης» με δύο πούλμαν. Μετά από μια σύντομη στάση μετά τον  Ισθμό της Κορίνθου, κατευθυνθήκαμε προς το Κιάτο και από εκεί αρχίσαμε να ανεβαίνουμε προς την Ορεινή Κορινθία. Περάσαμε  τη λίμνη της Στυμφαλίας, όπου εδώ ο Ηρακλής κατά τη μυθολογία σκότωσε τις Στυμφαλίδες όρνιθες, ανηφορίσαμε περνώντας από τις στροφές της Καστανιάς και φτάσαμε στο οροπέδιο του Φενεού.

Εδώ χωριστήκαμε σε δυο ομάδες. Οι πεζοπόροι, 80 άτομα περίπου, περπάτησαν από το χωριό του Φενεού μέχρι τη λίμνη Δόξα, ανέβηκαν στο μοναστήρι του Αγ. Γεωργίου, διέσχισαν το δάσος με πεύκα και έλατα, περπάτησαν δίπλα στη λίμνη και επισκέφτηκαν το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου  στο κέντρο της, έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες και έφτασαν στην Αρχαία Φενεό (4 ώρες).  Η άλλη ομάδα, δέκα επτά ορειβάτες οι πιο τολμηροί, ανέβηκαν μέχρι το Διάσελο του Κυνηγού. Μια δύσκολη διαδρομή 4 ωρών μέσα στα πεύκα και στα έλατα μέχρι τη βάση της κορυφής Ντουρντουβάνα (1620μ,  υψ.διαφ. 650μ). Στη διαδρομή μας λίγο πριν το διάσελο του Κυνηγού συναντήσαμε λίγα χιόνια, πού είχαν απομείνει σε κάποια σκιερά μέρη του μονοπατιού. Όλη η φύση ολάνθιστη γεμάτη με κίτρινα και γαλάζια ανθάκια, τα «μη με λησμόνει»  και τα πουλιά να διαλαλούν τον ερχομό της Άνοιξης. Φτάνοντας στο διάσελο ξεκουραστήκαμε, βγάλαμε φωτογραφίες με φόντο τη χιονισμένη Ντουρντουβάνα και υποσχεθήκαμε ότι την επόμενη φορά θα ανέβουμε στη κορυφή της.  Ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας ακολουθώντας στην αρχή τον αγροτικό δρόμο. Επισκεφτήκαμε το εκκλησάκι των Αγίων Πάντων, κατηφορίσαμε την απότομη πλαγιά μέσα από τα πεύκα και τα έλατα και φτάσαμε τελικά στη  λίμνη Δόξα. Περπατήσαμε δίπλα στη λίμνη, επισκεφτήκαμε τον Άγιο Φανούριο στο κέντρο της λίμνης, όπου βγάλαμε και αναμνηστικές φωτογραφίες και ύστερα κατευθυνθήκαμε στη τοπική ταβέρνα στην Αρχαία Φενεό για να γευματίσουμε.

Μετά το γεύμα, ευχαριστημένοι όλοι για μια ακόμα όμορφη μέρα που περάσαμε στην εξοχή, πήραμε το δρόμο της επιστροφής μας.

Σημείωση: Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο 8.04.12feneos.kml για να αποκτήσετε πρόσβαση σε τεχνικές πληροφορίες για τη διαδρομή που πραγματοποιήθηκε (Για την ορθή χρήση του αρχείου απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής Google Earth στον υπολογιστή σας).