JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/galleries/2012/ekdromi1.4.12

Κυριακή, 1 Απριλίου , κάναμε μια πανέμορφη εκδρομή στο οροπέδιο της Ζήρειας.

Μετά από μια σύντομη στάση μετά τον  Ισθμό της Κορίνθου, κατευθυνθήκαμε προς το Ξυλόκαστρο και από εκεί αρχίσαμε να ανεβαίνουμε στην Ορεινή Κορινθία. Περάσαμε  τα Άνω Τρίκαλα Κορινθίας και φτάσαμε στο οροπέδιο της Ζήρειας.

Από εκεί οι πεζοπόροι ξεκίνησαν να διασχίσουν το οροπέδιο με κατεύθυνση τη λίμνη Δασίου. Περνώντας τη λίμνη συνέχισαν στο μονοπάτι μέχρι τη ράχη και στρίβοντας αριστερά  ανέβηκαν στο Ζαχαριά. Οι πιο τολμηροί συνέχισαν μέχρι τη χιονισμένη κορυφή  και, αφού επέστρεψαν, όλοι μαζί κατευθύνθηκαν με τα πόδια μέχρι τα Μεσαία Τρίκαλα. Πέρασαν  μέσα από μια χαράδρα με τρεχούμενα νερά και πυκνή βλάστηση, κάνοντας συνολικά μια διαδρομή 5 ωρών. Κουρασμένοι από τη διαδρομή κάθισαν να γευματίσουν σε τοπική ταβέρνα. Εδώ μετά από λίγη ώρα ήρθαν και οι ορειβάτες που ανέβηκαν στην κορυφή της Ζήρειας.

Δέκα επτά άτομα, οι πιο έμπειροι, εφοδιασμένοι με γκέτες και μπατόν ξεκίνησαν για την κατάκτηση της κορυφής της Μεγάλης Ζήρειας. Περπατώντας πάνω στο χιόνι και στα ίχνη που άφησαν προηγούμενοι ορειβάτες ανηφορίζαμε συνεχώς. Το χιόνι κάτω από το λαμπερό ήλιο αντανακλούσε το φως και φαινόταν ολόλευκο. Αφήσαμε  δίπλα μας το καταφύγιο και περπατώντας με δυσκολία  πάνω στο χιόνι φτάσαμε στη μικρή κορυφή. Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, πήραμε την κορυφογραμμή  και μετά από μια ώρα περίπου φτάσαμε στη μεγάλη κορυφή της Ζήρειας (2370 μ.). Η θέα από εδώ φανταστική: βλέπεις βόρεια μέχρι τον Κορινθιακό και νότια και ανατολικά το Μαίναλο και το Χελμό. Η ώρα όμως περασμένη και έπρεπε να επισπεύσουμε την επιστροφή μας.

Το κατέβασμα της απότομης πλαγιάς πιο εύκολο, σχεδόν  γλιστρούσαμε και πηγαίναμε με μεγάλη ταχύτητα. Κάποιοι   κατέβηκαν με τσουλήθρα ολόκληρη τη πλαγιά που πρέπει να είχε πάνω από 1 μέτρο χιόνι. Ενώ χρειαστήκαμε τρεις ώρες για το ανέβασμα , κατεβήκαμε περίπου σε μιάμιση ώρα. Ήταν μια υπέροχη αίσθηση . λες και κάναμε σκι πάνω στο χιόνι.

Μετά το γεύμα, ευχαριστημένοι όλοι από την όμορφη μέρα μας, πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Σημείωση: Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο 1.04.12zireia.kml για να αποκτήσετε πρόσβαση σε τεχνικές πληροφορίες για τη διαδρομή που πραγματοποιήθηκε (Για την ορθή χρήση του αρχείου απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής Google Earth στον υπολογιστή σας).